Bilder som lovat!

Bilder från då och nu!



Här är The one and only Mallan!!!



Cia, the vexthusgirl!!



Och of course, Volvobaben Linda!!



Milo på sin allra första cykeltur på en "riktig" cykel,
Mäkta stolt!♥



Leker tittut under mormors bord!



Jag och några av mina klasskamrater lyckades hamna på hälsingen en
onsdagkväll på bockarna.



Nadia och Lisa börjar smått känna av alkoholens rus =)



Nu har vi lämnat smått alkohol påverkad va? :)



Lars-Johan var också där med sina blodsprängda ögon! =)=)
Nämna kan jag också att Anneli, Christer, Broder Daniel, Rickard L också var där!!



Ursöte lille Elias!!! man kan ju bara titta och titta!!
Det gjorde ni bra Malin och Christofer, för en andra gång!




Med denna bild på min älskade prins säger jag God natt!!!

Kommentarer
Postat av: myran

MEN ANNA!!!

skärp dig med bilden..... Fulaste du hittade eller??

2008-10-02 @ 17:15:45
Postat av: Petra

Tack söta för att du blivit medlem genom mig!

2008-10-02 @ 20:09:30
URL: http://p3tr4e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0