Alone!

Här sitter jag alldeles ensam, har vart hos min mor
där båda mina grabbs blev kvar. Det hör inte till vanligheterna
att jag är ensam hemma. Det är så tyst =)=)

I morgon känns det som det riktiga allvaret sätts igång med skolan,
ska träffas med gruppen och ha en föreläsning. Det blir ingen
dans på rosor detta, magsår, here i come!!

Helgen var toklugn, de enda ljusen jag såg på lyskväll
var de tre blockljusen jag har på vardagsrumsbordet,
åhh det var så gött. Förra helegn var ju lite sämre då
jag var på fest tills halv sex på morgonen, och blev asbakis
halv sex på kvällen dagen efter. Bläää, nä nu blir det vitt, länge!!

Nä nu ska jag titta på adlibris efter lite böcker!

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0