Är det bara för mig....

....eller är det för hela Sverige inte familjeliv fungerar? Blir ju galen, har inte funkat sedan igår!
Jag är ju smått beroende av den sidan, så nu finns det inget att göra på nätet! =(

Milo sitter bedvid och är smått irriterad för han tycker han har världhistoriens tråkigaset mamma
just nu, märks att han är lik mig, blir lätt rastlös! Tänkte ta ett bad med fisen snart så kanske
han bli glad! =)=)

Idag lämnade vi in Grupparbetet! Känns kanon, nu ska man invänta kommentarer och opponenter!
I morgon fick vi då sovmorgon, sååå skönt, jag är så himla trött hela dagarna!!
Milo är så duktig att kliva upp tidigt, på morgonen ca 06.30 går jag in till honom och viskar
"godmorgon", då slår han upp sina bruna och säger "hej mamma", "Milo ner veve och lelle! (Milo gå ner och titta på Tv och dricka välling) Godingen, är så mysigt när han sitter i pyjamasen och dricker välling under filten!

Nä mot badet!

Tjo

Kommentarer
Postat av: Sussa

Lessen Anna men det verkar vara dig det inte funkar för.. Jag kommer in!



Kramen!

2008-09-18 @ 10:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0