Dagsresumé!

Jo hej!

Dagen kunde ha börjat bättre, men blev bra ändå efter ett tag när jag fått morgonpussen av min stolthet!

Jag ringde min mor och frågade om hon hade lust att göra något roligt, det hon ville var att åka på ÖB och titta lite, så sagt och gjort, vi besökte även Dollar, där jag inhandlade jättemånga småpåsar med smyckestillverkningssaker, inte av bästa kvalitet men det är ju bara till mig! =) Sen var vi in på Jysk, jag skulle köpa en sån där liten fåtölj till Milo då han gärna vill sitta på bordet framför Tvn men där hittade jag en sittsäck som hade just namnet MILO, så gissa vad som står i vårt vardagsrum nu! =)=) På hemvägen stannade vi till på buspalatset så Milo fick springa omkring lite och göra av med lite energi, så skönt och lugnt var det därm kanske max 10 andra barn. Milo var i på den stora delen hela tiden, även jag tog mig några rundor inne i labyrinten, mormorn fick dock åka den stora rutchkanan, jag vill ju inte ha sönder den ;)

Riktigt bra blev det trots allt!

Man ska aldrig missunna andra och det gör jag inte heller men ibland kan jag inte känna riktig glädje! Om ni förstår hur jag menar. Jag börjar faktiskt bli ganska trött på att känna glädje varje gång det gör ont i mitt hjärta, men SJÄLVKLART vill jag inte att de ska vara där jag är.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att jag inte visste att du bloggade! Det ska bli kul att ha lite koll på er och få se massa bilder på min favvo! =) Diet och plugg? Helt nytt för mig och jag håller alla tummar jag har! Ses snart... =) Kram kram

2008-09-19 @ 23:47:43
Postat av: Anna Modin



Kul att du hittat hit, men nu blir jag ju nyfiken på vem du är!!



Kram

2008-09-20 @ 10:26:25
Postat av: Myran

Aha!!



Nu förstår jag sista raden som du skrev att aldrig missunna andra!!! Ibland tar det tid innan poletten ramlar ner, ska bli kul att ses ikväll och avhandla lite :)) 17:15 kommer vi

2008-09-20 @ 13:33:36
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0