Helgen!

Fredagen spenderades hemma med "fredagsgodis" och mys eftersom lördagen innebar att jag skulle bort till en arbetskompis och äta mat och dricka vin, TACK Mallan för en supertrevlig kväll! Och vilket mysigt hus!
Gårdagen lät mest, oj, grmp, fy, usch....men det är det värt ibland! Dock kommer jag nog att innfinna mig nykter på onsdagen och köra min egen bil! =)=)

Idag har jag i alla fall hunnit plöja 100 sidor ut Teds bok, vissa sidor låter bla bla bla.....medans vissa är intressanta.

Men nu måste jag hoppa in i duschen för jag har blekning i håret!

Hörs sen

Tjing

Kommentarer
Postat av: Nadia

ähh... inte då!!!! Den känlsan går över tills imorgon:)

2008-09-23 @ 18:37:36
URL: http://nadia81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0