Kopia från Emelies bilddagbok!

Jag brukar ju ha lite idétorka nör jag bloggar men då hittade jag en rolig frågegrej på min (fd) jobbarkompis Emelies bilddagbok som jag snodde!

Här kommer den!

1.Ta närmaste bok, och slå upp sidan 18, rad 4 - Vad står där?
"inte enbart av humaniära slag. I lika hög grad gällde det för..."
(socialt arbete, politik och proffessionalisering)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En Milojacka ligger det visst här på soffan =)

3. Vad var det senaste du såg på tv?
TV? Kollade precis på Bee movie med Milo på film i alla fall.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Typ 21.00
Rätt svar: 20.33, men hur kan man ha så fel?

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Reklam på TV.n

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Vid 17.00 idag var vi på kiosken på Enånger och köpte lördagsgodis

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Kollade i Emelies bilddagbok

8. Vad har du på dig?
mysisar och linne

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Nej jag tror det var en svart natt!

10. När skrattade du senast?
Alldeles nyss i badet åt sonen som tokade sig

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
tapeter och massvis med foton

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Allt är ju relativt...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ett jobbigt blogginlägg kanske!?

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Haha Bee movie

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt? Det skulle ja ju ha råd med :p

16. Berätta något om dig som folk inte känner till.
Hmm jag bor i Enånger, där finns inga hemligheter =)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
Åhh va svårt det finns ju mycket, världssvält, djurplågeri....

18. Tycker du om att dansa?
Ja det gör jag, har faktiskt tränat hiphop och streetdance (kanske jag kunde skrivit på frågan något ni inte visste om mig)

19. George Bush?
Usa

20 - 21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Nu har jag ju en son som heter Milo men den dagen det kommer ett syskon så är det tänkt att en liten pojke kommer att heta Viggo och en flicka Minea

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Varje vinter ifrågasätter jag mig själv varför jag bor i detta kalla land, men sen kommer sommaren...

23. Vad vill du att gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Vi har väntat i 100 år på dig, välkommen!

24. vilken var din första konsert?
Hahaha Oj, det kan vara Ronny och Ragge på folkan i Hudik. Jag har faktiskt inte vart på en STOR konsert, mest sett på festivaler och sånt.......

25. Fem favoritsaker utan rangording:
Familjen
Soffan
Godis
Datan
kameran

26.Har någon någonsin kallat dig lat?
Jarå, för jag är lat, fysiskt lat alltså!

27. Äger du några band T-shirts?
Nej det gör jag inte

28. Vilka gör du, önskningar eller planer?
Mest önskningar men genom att jag börjat skolan så har jag ganska stora planer på gång också

29. Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja, jag vill tatuera in ett porträtt på Milo

30.Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
I alla fall 6-7 timmar

31.Hur valde dina föräldrar ditt namn?
När min storebror föddes delade mamma rum med en annan mamma som fått en dotter som hette just Anna, och då hade hon sagt "får jag en dotter någongång ska hon heta Anna"

32.Gillar du din boendesituation?
Ja, jag ska inte klaga, men mycket vill ha mer!

33. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag tror inte det, jag vet!

34.Öl eller vin?
Vitt vin

35. vilken låt lyssnar du på just nu?
Ingen alls



Ja det var det!

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0