Mitt i natta...

...och grabbsen mina sover så gott på soffan bredvid mig!
Rickard vaknade dock nyss av att han satt snusen i halsen, haha...

I dag har jag vart i skolan och Milo var hos farmor, så när jag slutade
kom hon med Milleman så vi kunde gå på marknan!
En tjej från skolan och hennes söta dotter var också med,
även Rickard och Lars Johan.

Milo skrek i högan sky av glädje när han såg karusellerna,
men fy f*n va dyrt, 40:- kostade det för Milo att åka karusell,
och han ville juh inte bara åka en gång! =)

Jag köpte mig i alla fall en ny plåska och 19 par strumpor för 100:-

Blir nog någon gång till ihelgen man går dit,
är ju kul när det händer något i Hudik lixom!

Natt natt

tjing


Kommentarer
Postat av: von walter

Alltid lika trevligt att vakna med en snus i halsen. 40 kr för en karusell, de är ju otroligt... Visst kostade de 20 då vi var "unga"

2008-09-06 @ 07:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0