Sköna kväll!

Visst är det mysigt när kvällen kommer, barnet sover, jag har precis tagit ett bad, sitter nu i soffan med en filt över mig och luktar gott! Ahhh

Lilleman somnade strax efter åtta ikväll, inte ett pip hörde vi ifrån han heller, det är jobbigt på mammans lämnar veckan då han är på dagis före åtta på morgon jämför med 11.00 på pappans lämnarveckor. Idag fick jag även previlegiumet (stavas?) att hämta honom, det är det bästa, åhhh!

Efter maten så åkte vi till min kusse Maria och hennes ursöta lilla Tuva, det visade sig att hela tjocka släkten var där, nästan i alla fall, tre fastrar, en annan kusse, senare kom även min far. Tuva är i en helt underbar ålder, jag kommer så väl ihåg vad jag älskade att vara med min 6 månaders bebis, alltid glad och precis lärt sig sitta, små trinda ben...ja det är helt fantastiskt. Alla åldrar har såklart sin charm och jag älskar att vara med Milo jämt, men vissa åldrar är lite mera speciell! 2 års åldern var väl ingen höjdare, trots trots trots!!!!! Men självklart även då den mest bästa killen i världen.

Ja att vara förälder är speciellt, det bästa man kan vara i livet faktiskt! Tänk att det finns ingen i hela världen som kan ta bättre hand om min son än mig (och pappsen såklart).

Jag vaknar lycklig varje dag för att Milo finns i mitt liv, han är ju mitt lilla mirakel trots allt!
Det finns inget viktigare, inget bättre, inget större!

Hoppas alla känner vad jag känner, i alla fall ibland!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bonus Farmor

Känner ända hit hur mycket du älskar din son! Skulle nog kunna säga att jag vet EXAKT hur du känner, för jag känner lika för min dotter som är ett mirakelbarn även hon. Fast det är ju rätt jobbigt när dom är 14 år skratt Kram på er godisar!!

2008-09-16 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0