sommartankar!

visst är det konstigt att varje höst ifrågasätta vad jag gör i detta land?

Jag hatar kyla och snö!

Satt precis ute i höstiga kyliga kvällsluften med min kära kusin
Joanna, vi diskuterade den enormt varma dagen vi hade i somras,
jag kom i håg att det var den 26/7.
Joanna, hon hade varit hos sin syster den dagen och hjälpt till att
städa ett förråd, hon avrådde stort att göra det i den värmen,
det tyckte jag var ett bra förslag.
Själv var jag bakis, hade varit i Bollnäs på Björn Rosenström på fredag,
varför jag kom i håg datumet!
Vi satt hos min mamma i skuggan och Milo sprang och blötte sig i poolen
med jämna mellanrum!
När det är så varmt som det var då kan man inte tänka sig att det
existerar snö, men varje år kommer den, och inget kan man göra åt det!

Idag har vi vart hos våra vänner Ante och Lisa och firat deras söta dotter
Denise som fyllde hela 2 år den 12/9.



Det var kalas med kakor, bullar och banana split med daim...mumsigt värre!



Ja, det är typ vad vi gjort idag!

Jag har nu laddat in bilderna från "storkameran", så här kommer en
blandad kompott från höstens bilder!




Min SON vill alltid ha mascara, lika som mamma när jag står och sminkar
mig på mornarna, och det får han väl ibland också,
genus!!!=)



Marknan kom och gick, Milo stormtrivdes bland alla karuseller!







Åkte draken med mommo!



Var på badhuset i fredags!


Åhh va kul han hade fisen!




Ella var också där, gosisen!

Ja, ni gott folk, nu orkar jag inget mera för denna gång, tar ganska länge att
ladda upp en bild från den kameran!

Sköt om er!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Marléne

vad söt han är så lik rickard. Har du lr ni nån msn kram

2008-09-15 @ 15:48:51
URL: http://frug.blogg.se/
Postat av: Bonus Farmor

Men gooo killen, saknar er, kanske vi kollar in nått i veckan! Kram på er mina älsklingar!!

2008-09-15 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0