Hälsingland runt!


Fick botning av lappsjukan idag när jag insåg att det faktiskt finns folk som bor APlångt in i hälsinglands skogar, ja, jag skulle bli toookig av att ha 5 mil till en liten lanthandel och 6 mil till en liten by och typ 8 mil till en stad...

Anledning till min och min mamms tur i skogen var att jag skulle till Ljusdal för att köpa ett löp(läs gång)band, som visade sig att det fanns i Järvsö som sedan visade sig vara i Nor...alltså vi åkte till skogen och fick åka till skogen för att sen åka till skogen...sen tog vi vägen via skogen över Nianfors hem....

Vi åkte till min far som dock inte var hemma men däremot hade han besök från Ume, Tomas, Therese och deras döttrar Nova och Lo, det var kul att träffa dom, vi surrade och spelade guitar hero inna vi pös hem!

I morgon ska jag på arbetsintervju i stora staden, får väl se hur det blir, man har ju andra erbjudanden också.. ;)
Vilket påminner mig om att ringa mitt nuvarande, tjänstlediga jobb och säga upp mig, i dessa tider ska jag säga upp mig, jag vet, jag är ju knäpp, men det är ett jobb jag inte bara kan traska in och sätta mig och jobba...i sommar har jag inte vart där på ett år och det har med säkerhet hänt massor med nya saker...känner mig alldeles för osäker för det!

Kom ihåg nr 1...ring jobbet!!!!

JAG KLARADE TENTAN!! jihoooooooo, nu har jag fått resultatet så nu är jag säker på min sak!! Känns ju hur gött som hellst....eller ja, det är ju en ny tenta nästa fredag så lyckan är inte långvarig...sen är det två tentor till innan sommaren...phu...jag har nyvunnen respekt för sjuksyrrorna där ute..*klapp på axeln*

Go natta!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Grattis gumman! Du är ju bara bäst:)

2009-04-16 @ 20:00:29
Postat av: Malin Bodell

Grattis, duktiga du:-) Ska se att du klarar nästa å :-) Ha det

2009-04-16 @ 20:30:50
Postat av: Mommo

Grattis gumman..Du fixar detta med glans....Kram..

2009-04-17 @ 10:40:32
Postat av: Marre

Garttis vad du är duktig. Lycka till med dem andra tentorna. :)

2009-04-18 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0