Less

Ja, idag känner jag mig lite less,
inget att göra och ingen bil och
ensam med sonen så plugg kan
jag ju glömma...

OM man nu skulle vända på detta
så kan det ju bli, jag känner mig glad,
det är bra med motion och jag får
gosa med sonen hela dagen eftersom
jag inte kan plugga...pjeh...

Oj va länge jag satt och stirrade nu på
skärmen...Milo sitter här brevid och
tittar på Dora, helt plötsligt skriker
han "KARTAN" så jag nästan kissar
på mig..ja ni som har barn och nikelodeon
förstår vad jag menar!


Nä, ut ska jag iaf, får väl se vart vägen för oss!


Samtal med MIlo

Milo: "Titta mamma jag stark", han spänner musklerna
Jag: "Oj, va stark, men hur har du fått musklerna då?"
Milo: "Mamma köpt dom på konsum"

Ett till......

Milo: "Mamma jag älskar dig"
Jag: "Och jag älskar dig"
Milo: "Jag älskar pappa också, och mommo men inte Daniel"
Jag: "Men varför inte Daniel"
Milo: "Han e gammal"

Vart får dom allt ifrån?

Ha en bra dag!



Passa er! Det är jobbigt att vara 3 år, frågvis och trotsig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Milo ,min lilla go pojk...Morbror Daniel är gammal, undra då vad mommo är...Men såklart gör prinsen mommo glad att hon ännu är ung i barnbarnet ögon..Puss lilla vän..

2009-04-03 @ 12:57:22
Postat av: Marre

dem e för roliga dem små.. Kram

2009-04-03 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0