Lördag natt

Tjohej

Idag är det bra, jag är hel igen!

Dagarna går såå fort nu, bara 5 heldagar tills nästa tenta och det känns som jag
inte ens har börjat, ojoj...har skrivit ut massor med övningstentor idag iaf som
jag pluggat lite på, men ingenting vill fastna, det är en plugg som sitter upp
till hjärnan, det går inte in nå mera information, hur kunde man tro att det var
så himla invecklat att tillverka kiss och bajs, va!!! För att inte tala om hormonerna
man har i kroppen, det är inte bara att veta vart alla tillverkas och sedan frisläpps,
och sen ska man dessutom veta inverkan på det frisläppta hormonet. Sen ska vi
även kunna det enkla systemet med att andas, att så mycket kan hända i ett andetag,
det är ju helt otroligt! Men det är ju kul att lära sig också såklart, men svårt!!

Jaja, igår var vi till fam Gudmor och grillade (premiär) och hade det mysigt, jag och
Helena spelade rockband så hon fick blåsor i handen av trumpinnen :):)
Milo, hade jättekul med barnen men tyckte vi var bra tråkiga så han beslöt sig för att
somna under bordet, det var ganska passande eftersom Gudmor hade visslat
på honom som en hund en stund före!





Visst är man ganska taskig som förälder som innan man placerar barnet på ett
bekvämare sovsätt måste knäppa kort först...barnen får stå ut med mycket dom! ;)

Idag har vi inte gjort mycket, vi har vart hos mor och åkte sedan hem och packade upp
studsmattan till Milos glädje, det är väl ett vårtecken va? Jag och Rickard började kratta,
och det var vårteckad no 2. Sen vart det kväller och jag övervann min överskottsenergi
och var bara hemma!

jag bjussar på lite bilder, det var ett tag sen!







SPINDELMANNEN!!! Ganska söt spindelman måste jag säga!




Linda, Erika, Moa och Ida! Blivande syrror!




Snyggos ;)

Nä, kolla in tiden...nu orkar jag inge mer!

Tjing

Kommentarer
Postat av: myran

Anna!



Jag önskar dej lycka till på Tentan redan nu, eftersom jag var ute för sent förra gången men då gick det ju bra! GRATTIS till den.

Kramen

2009-04-19 @ 10:47:16
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Marre

Härliga bilder

2009-04-23 @ 09:03:33
Postat av: Nadia

söööta bilder på lilleman, men var det inte sindelmannen du avskyr ;P Fallit fr trycket:P

2009-04-24 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0