Nu har jag lappsjuka...

....och då saknar jag inte shopping och mycket folk,
utan anonymiteten, lååångt borta från "the centre of gossip"...
Jag är absolut inte guds bästa barn och kan erkänna mina
misstag, eftersom jag anser att jag är vuxen nu...

Dagen idag började i alla fall med en pickning på armen och en viskning:
"mamma, nu äj det inte natt längje", så det är inte så
allvarligt svårt att vakna när man vaknar bredvid världens
härligaste lilla kille, sen att det går 2 minuter och han skriker
"MAMMA; JAG ÄJ SPINDELMANNEN", gör bara att man vaknar
till lite mera! Älskade kotte!

Idag funderar vi starkt på att åka till mellanbyn och titta hur det
går med husbygget, vädret vill ju inte att vi ska vara ute, men
då ska man väl trotsa det, eller hur? Fanny är ju hemma hon
med, och det skulle Mille tycka vara skoj!

Ja, jag tror jag går och byter om för en dag utanför Enångers
gränser...kan ju absolut inte skada!

*tittar och söker febrilt hus i Njutånger, där är det acceptabelt att ogilla Enånger*

Haha, näe, det är inte så allvarligt som det låter,
ibalnd bli man bara lite less....

ha en bra annandag!

Tjing


*egentligen en stolt Enångrare, bara inte idag*

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack söta du!



Kramar tillbaka

2009-04-15 @ 15:56:22
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Mommo

Ja, Enånger är ett speciellt ställe, där man får stå ut med skit ibland....Men trösten är..Att man ger andra nått att syssla med, vad skulle dom annars göra????????????? Om dom inte hade nån att prata illa om!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-15 @ 19:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0