Im Alive

Ne, båten sjönk inte, vi lever, men hur ska man hinna allt egentligen?

Finlandskryssningen var hur rolig som hellst, bilder kommer, ska bara
ladda in bilderna på datorn :) Tack för det  Johan och Helena!!

Idag började allvaret igen, skola.....hade kursintro i Gävle idag,
och ska tillbaka 4 gånger till under denna och nästa vecka...suck..
Men sen startar praktiken i fyra veckor, ska bli göör spännande,
men även jobbigt, inte de bästa arbetstiderna om man
bor en halvtimme bort, typ varannan dag/kväll hela tiden,
slutar 22.00 och börjar 07.00 igen dagen efter, kommer
bara kännas fånigt att åka hem å sova juh... :) BAGATELLER
i know, men jag är inte rolig alls på morgonen om jag sovit kasst,
fråga min man ;);)

I morgon och onsdag är det telebild föreläsning på CUL,
sen Gävle på torsdag, ledig fredag! Mitt schema denna vecka..haha

Jag håller på att bli flint by the way, fattar inte hur jag kan tappa så
gräsligt mycket hår, skojar inte om jag tappar 2000 hårstrån
om dagen, kan inte ens dra fingrarna igenom håret så har
jag ett kråkbo i handen, vad är fel?? Jag märker ju att håret
blivit tunnt till och med...jag letar flintfläckar varje kväll,
är helt bombsäker på att jag håller på att bli flint, detta är
bara inte normalt....(Nu ska ni säga "Jooooo, helt normalt Anna")

Nu ska jag sova, så gnatt på er!

Jag hoppas ingen tog illa upp av mitt förra inlägg,
det var absolut inget påhopp till någon, ni har inte varit
annat än supervänner i vår situation, och sååå tacksam
för allt stöd, men jag vet att jag har ert stöd ändå, och nämner
någon IVF så spyr jag nog, skitless bara.
Vi vill bara leva normalt ett tag och bara vara vi,
trots att längtan efter nummer två ligger och flåsar
oss i nacken......men kroppen behöver vila ett tag,
annars strejkar den nog helt snart...

Kram kram


Kommentarer
Postat av: von walter

Ska man inte följa EU `s arbetstidsregler då man har praktik??? Du måste väl ha dyngs/veckovilan 11 timmarsvilan o allt de där?

Sen de där med håret är heeeelt normalt

2009-08-25 @ 14:12:18
Postat av: jenny

Säkert heeeeeeelt normal, men prova att dricka ÖL, det ska vara bra för håret, äre inte så? :)



2009-08-26 @ 16:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0