Nattsudd

Sitter på Edsbacka och räknar ner timmarna tills denna natt är slut, sen har jag två nattpass kvar och 2 dagspass nästa vecka..alltså 4 pass kvar, känns bra fast samtidigt betyder det att sommaren håller på att ta slut och vi har en lång kall vinter framför oss, det ser jag INTE fram emot, som jag sagt tusen gånger, va fan gör jag i detta land, jag skulle inte bry mig ett dugg om jag aldrig mera fick se snö, det är sant, jag och snö är inte kompisar, inte ens bekanta, kanske rent av lite ovänner...

Det har vart en väldigt osocial sommar, för har jag inte jobbat så har jag ägnat min uppmärksamhet på Milo, älskade unge, och de dagar jag vart ledig har Rickard jobbat så jag inte haft någon bil, och med Milos småben kommer vi inte så långt.  Och visst skulle man kunna tro att det kommer bli skillnad på den fronten nu när jobbet är slut snart, men då sätter skolan igång med buller och brak. Såg schemat idag, och det var inte en lugnstart jag såg inte. Och jag går ju ut på praktik nästan på en gång så skillanden blir inte så stor, bara lite mera att göra....


Det händer inte så mycket i huvudet på Anna just nu varav den glesa bloggningen, eller jo det händer väl massor egentligen, men det ska jag bespara er, det kommer, men inte just nu...


Gu va jag önskar jag kunde ligga hemma i sängen bredvid mina grabbar i stället...men vem tjänar pengar på det? Ingvar Kamprad kanske tjänar pengar när han sover, eller Bill Gates...men nu är jag bara Anna Modin och är en helt vanlig Svensson....och det finns inget fel i det...


G`natt

Lägger in bilder på Milo från nyfödd till 1 år



På Förlossningen, Milo bara ett par timmar. Han var alldelses blå och kall så han fick efter
denna bild läggas i kuvös för att värmas upp. 3020 gr, 48 cm lång.



Hemma och alldelses otroligt liten, kolla in lilla foten...



Lillskrutt i kläder strl 50, som är uppvikt i både benen och armarna.



Vår underbart glada bebis, här ca 3 månader



Cooling, ca 5 månader.



Badar i vitsand, 6, 5 månader, precis 3 år sedan, hua va tiden går fort.



7 månader,vi hittade en fotograf på OBS i Valbo, spontanfotografering
som blev helt kanon, men objektet är inte så illa heller..



Ca 9 månader. På bodyn står det "I am perfect, watch your daughters"
Inga invändningar där :)



Också runt 9 månader, och springer runt bordet..



Första Lucian, 10,5 mån. Har ni någonsin sett sån gulligt pepparkaksgubbe?



Åsså kom den dagen då min söta gosse hunnit bli 1,3 år, här är Milo
påväg till dagis för första gången, inskolningsdags.

Ja, här sitter man och minns allt som det var igår, lite sentimentalt
att det gått så fort men kan knappt vänta på allt vi har framför oss
i fam Modin.

Kram


Kommentarer
Postat av: myran

du är lite kryptiskt i ditt skrivande Anna, jag vill tro det jag tror men vågar inte fråga nåt...



Jag hoppas och tror för mig själv och för eran skull..



Kram kram, du måste komma förbi i växthuset nån kväll:))

2009-08-12 @ 11:41:09
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: myran

men herregud allt försvann som jag skrev!!!!



Jag tycker du utlämnar lite i bloggen, jag blir nyfiken, jag hoppas och tror för eran skull.. :))



du måste komma förbi i växthuset nån kväll

Kram kram

2009-08-12 @ 11:42:47
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Mommo

Tänk att just jag är Mormor till denna lilla prins...Älskar denna lilla kille över allt annat..Kram till familjen Modin..

2009-08-12 @ 21:31:26
Postat av: Jag Anna

Cia, det är nog inte som du tror men jag ser positivt (försöker), allt man tänker får man, eller hur!! Nu är jobbet slut nästa vecka så då kan jag vilken helg som hellst, skulle vara kul att sitta och inspireras av varandras smycketillverkning och prata skit!!



Mamma, det helt sjuka är ju att den lilla grabben har våra gener och är så himla perfekt, du vet väl att det betyder att vi också är det!! felfri ;);)

2009-08-13 @ 00:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0