Natt, natt natt......

..........trött, trött, trött....

Klev upp före 08 i dag (igår) och sen rullade dagen
på med skolarbete, dagishämtning, mat...och den
där sömnen jag skulle behövt blev aldrig liksom av...

Så nu lääängtar jag tills klockan är 07.00 och jag
får gå hem och sooova...

I morgon ska Milo få sin andra vaccinationspruta,
och JAG av alla personer börjar vackla inför det,
inte för att jag vill att han ska vara utan det, men varför
ska han ta det 2 ggr? Vår BVC sköterska (som förövrigt inte borde ha det jobb hon har)
sa att det är för att dom får lite i taget, men efter 2 sprutor har även
dom fått en vuxendos, visst är det liiite konstigt!? Det är ju
ändock lite skillnad på storlek och vikt på en vuxen man,
och en liten 3 åring....hur kan det vara mening att de ska ha samma
dos?? Jaja, jag kommer med största sannorlikhet åka och
låta han få sprutan i morgon, men det känns inte helt ok...

Kanske jobba vidare ;)

Tjing

Hur är era tankar om små barn och 2 doser vaccin??


Kommentarer
Postat av: Ankan

Albin har fått två halva doser utspritt på 3 veckor. Alltså totalt har han fått samma mängd dom oss vuxna. :)

2009-12-16 @ 10:09:36
URL: http://albinobambino.blogg.se/
Postat av: Tessan

Mille ska få två med...Jag tror det går bra, märktes inte ens efter den första sprutan:)

Kram kram

2009-12-16 @ 12:20:27
Postat av: Helena

mina barn får två doser.. har ännu bara tagit en var



Tänker såhär jag.. Litar på rekomendationerna och experter

2009-12-17 @ 09:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0