22 år enligt den pålitlige facebook!


Enligt ett ålderstest på facebook är min ålder 22 år, alla andra töntiga, fejkiga test jag gjort har jag alltid blivit 50+...

Pja, så var det med det!

Idag har jag vart i skolan och pluggat lite metaparadigm, det gick bra och jag är ganska klar med min del av arbetet, sen är det bara en individuell uppgift kvar och sen är denna kurs KLAR! Yehoo, sen väntas fysiologi och anatomi, den ska bli skoj, men svår säkerligen!

Tittade på en fakta kanal idag där det föddes barn och det pirrade i magen av glädje när jag insåg "fan det är ju detta jag ska göra", att jag äntligen kom fram till det efter åratal av velande...konstigt hur det plötsligt bara kan poffa till i hjärnan! Men det är ju heeela 5 år tills jag får stå där med min legitimation och föda fram små underverk, men den dagen kommer! tålamod, Anna, tålamod! Men åhhh va kul det känns när man hittat DET! trodde jag aldrig!

Mina pojkar snarkar redan sedan länge, men jag är ju nattuggla så nu ska jag fortsätta på WWW

Tjo

Kommentarer
Postat av: von walter

Man ska inte tro på allt man ser på facebook:D

2009-02-07 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0