Bröllop

Har någon missat att Vickan ska gifta sig? Nä trodde väl det,
jag ska inte babbla så mycket om det heller, alla är nog ganska
mättade på den nyheten....jag har läst i olika forum här på
internet och vad jag förstår kommer bröllopet inte bli en billig
historia, och att folk är upprörda över att vi skattebetalare
ska betala för deras dag, hmmm säger jag då, är det inte
vi vanliga dödliga skattebetalare som betalar hela kunga
familjens lön varje månad, år efter år??? SÅ egentligen är
det vi som äger slottet! MEN samtidigt har någon smart
människa där ute i vårt land räknat ut genom att titta på
kungliga bröllop i norden att Sverige kommer tjäna ÖVER
2 miljarder kronor på detta spektakel, det är ju helt galet...

...så nu lämnar jag den familjen...ska jag vara ärlig vill jag inte ens ha
monarki...

Dagen har gått bra, men nu ser jag fram emot en ledig dag med Milo
i morgon, så är det fler som är lediga med barn i morgon så pillra
iväg ett sms, kanske vi kan hitt på nåt vettja!! Det vi ska är iaf gå till
bibblan och lämna tillbaka lite böcker....fick påminnelse...whops..

Hade vart skoj med busis eller badhus, men Rickard har tjingat
bilen i morgon så vi har bara benen som transportmedel!
Men det betyder också att vi inte har något annat val än att ta det
lugnt och stanna i Enångers gränser, och det kan ju också behövas
ibland, har vart ganska mycket ränn nu....inget fel i det såklart, men
kanske inte är så dumt att varva ner lite...

Nu ska jag gå och lösa lite korsord i sängen..

Tjo

Kommentarer
Postat av: Drutten Blå

Håller helt och fullt med dig angående Vickan och bonnjäveln från Ockelbo !

2009-02-25 @ 10:28:44
Postat av: Anton & Malin

Synd att jag har hängiga och sjuka barn annars hade Anton å Milo kunnat lekt. :-)En annan gång kanske.

2009-02-25 @ 10:30:52
Postat av: Petra

hehe va bra att det var du. hade ingen lust på att dejta nån okänd ;)

2009-02-25 @ 21:41:13
URL: http://p3tr4e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0