Hatar Rubriker!

Faktiskt ganska svårt att komma på rubrik varje dag!

Dagen började 07.00, klev upp gjorde oss iordning, insåg att
det var 19- grader ute, brrr, var på HC 08.30,
åkte sen till Sussa och softade lite tills det var dags att fara till Buspalatset.

Vi var först på plats och Milo var inne innan jag hann ta av han skorna,
plugg vart det inte så mycket vara av, men barnen hade kul och vi satt
och tjattrade! På väg hem så ville Milo ringa Sussa så han bestämde då
att vi skulle dit igen, sagt och gjort! Rickard kom dit när han slutade
och det bjussa på käk, sen klädde jag och Suss barnen och gick
till Simone och Dani och hälsade på med barnen i pulkor. Men sen vart
det hemgång, 12 timmar senare! Sjöng och hade mig i bilen så inte knatte
skulle somna, och jag lyckades alldeles föör bra för han höll sig
vaken till framår 21.00. sen vart det natta!

Guuu va intressant va! haha, men detta är mitt liv!


Jag skulle önska att jag hade nya färska bloggidéer varje dag, men ibland blir det
lite tamt bara, och i ärlighetens namn så är inte mitt liv så himla spännande heller,
jag får dagarna att gå som alla andra, och de smaskiga detaljerna spar jag till
dem som jag jag träffar IRL! tyvärr, skulle vara skönt att vara en öppen bok ibland
och bara "häva" ur sig allt, då skulle nog besökar antalet stiga men mina vänner
sina...hehe, nerå...

Guuu va jag längtar tills denna vecka är över så jag kan ta tag i mitt eget arbete,
tycker inte det är världskul med grupparbete, kanske inte min starka sida, även
fast vi har riktigt skoj, men nja, jag skriver hellst ensam!

Men allvarligt mina vänner, nu måste jag gå och tvätta av mig dagens bravader
och hoppa in i duchen, annars blir det sent som vanligt...men men, jag e van att
sova få timmar, men ibland lite för få...alldeles för trött vissa dagar, och inte prata
om mitt morgonhumör, huvva, prata inte med mig om ni inte heter Milo förrens jag vart
vaken minst en timma, det kan sluta illa! Jenny vet, även Rickard och nu har även mina
studiekamrater träffat mig klockan 7 på morgon och dom var inte imponerad, inte jag
av dem heller förresten som ville sjunga och dansa på väg ner till Gävle en okristlig tidpunkt!!

Men nu babbalar jag ju ändå *spark i röva* In i duschen nu, därmed basta!

Tjohej


Kommentarer
Postat av: Marre

tycker det kul att läsa din blogg. får jag din mejla adress så kan du få gäst användar namn och gäst lösen till min blogg.

2009-02-10 @ 20:30:33
URL: http://frug.blogg.se/
Postat av: Jenny

Japp, Jenny vet!! Haha... har d inte ditt morgonhumör blitt bättre alltså?

Kramen på er alla!

2009-02-11 @ 19:14:14
Postat av: Bonus

Men ditt liv är ju trevligt att läsa om! Fast jag har ju inte träffat dej när du nyss vaknat! Som tur är! Detta med bloggeri är inte så lätt, man måste väga det man skrier på guldvåg! Någon kan ju ta illa vid sej! Kram på er!

2009-02-11 @ 20:57:30
URL: http://lillehem.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0