Saknar

Åhh, va jag saknar lilleman nu! Han sov hos mormor i natt och hon skjutsade
honom till dagis i morse! Rickard ska hämta han nu 16.00..lillebus!

Jag ska ställa mig vid spisen alldeles snart, idag bjuds det på blodpudding
hos fam Modin! Inte så glamoröst men ganska gott, Milo tycker om det iaf!

Gruvas inför i morgon, inte bara det som ska hända utan att vi ska åka 06.45
och då ska både jag och Milo var färdig och uppe! Har jag nämnt att jag hatar
tidiga mornar? hehe, nä, det går bra, jag har ju faktiskt haft ett Mån-Fre jobb,
dagtid jag med, men då gick jag och lade mig i hyfsad tid också, det går ganska
snabbt att bli nattuggla när man sällan har tidiga morgon tider att passa,
tidigast i hudik är väl 8.30...hyfsad tid, men eftersom det är ett distansprogram
så har vi mycket mycket hemmaarbete! MEN ack så kul!

Nästa vecka ska jag börja lära mig hela kroppens anatomi och fysiologi,
kommer ju bli riktigt roligt....mindre roligt är att det är två tentor också!

Nu ska jag titta vidare på tradera!

Tjo



Trött kille! Efter kalaset var detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0