back in buisness!

Japp, så var man på banan igen...

Dagen har spenderats med doktorbesök som gick bra =) Han har godkänt stämpeln i rumpan!

Sen mötte vi upp svärmor och gick på stan, fikade och köpte thaimat som intogs hemma hos henne,
riktigt trevligt!

I  morgon kanske det blir Gävle, får jag veta i morgon bitti strax före åtta...återstår att se med andra ord!
Lite drygt eftersom jag ska till skolan i Gävle två gånger nästa vecka men vad gör man inte för sin mor?
Sen ska vi  nog erbjuda våra armar som flytthjälp också!

Nu ska jag lalla vidare

Tjo




PS, behöver jag oro mig för att min son ställer sig i BH avdelningen på Kapp Ahl och skriker helt vansinnigt att han vill ha tuttar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0