Konstigt dygn

Eller, gårdagen var väl inte så konstig, då var jag på buspalatset med Nadia och Tula,
efter tre timmars bus var Milo ändå inte riktigt nöjd, han ville inte åka hem...

..gjorde ett spontan besök i Forsa hos Maria och Daniel, Milo fick då busa lite till...

Tack för det goa vännerna mina!

kan ju berätta att Milo somnade som en klubbad innan vi lämnat Norrvägen,
och eftersom jag då vet att han kan vara vaken lääänge på kvällen så tänkte
jag strunta i att Milo skulle sova hos sin mormor så att dom skulle slippa en
kvällspigg pojke, men så blev det inte, han åkte dit ändå och hade som tur var
somnat i bra tid ändå!

Och jag åkte ner till Anneli och Christer ett tag och drack kaffe, pkte sen hem till
ett väldigt tyst hus, blev nästan litev rädd av tystnaden...sen satt jag vaken alldeles
på tok för länge för att idag sova allför länge, men det var ett privelegie som jag
unnade mig, har inte ofta barnvakt när man "bara" är hemma!

Rickard har vart osynlig i några dagar, han jobbar kväll och kommer hem sent,
sen håller han på att tapetsera hos en jobbarkompis så han är borta innan vi klivit
upp, så nu är Milo vaken och väntar på pappsen, han slutar nu 20.00...han längtas :)

I moprgon vankas buspalats igen och Milo ska äntligen få träffa Fanny, som han längtat
efter sen Nyår då dom lekte i 2 dagar, och dom lekte så himla bra, inte nå bråk alls, kul!

Nu ska jag vila huvudet, har haft migrän hur många gånger som hellst senaste månaderna
men jag har tur att jag får ögonflimmer innnan det bryter ut så jag hinner ofta stoppa själva attacken
med att proppa sig full av piller, men man är ju helkonstig i huvudet ändå, men slipper själva smärtan!

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0