Måndagar och fredagar!

Är det bara dom dagarna på en vecka? Känns så i alla fall!

Nu är kursen Vetenskapsteori och samhällsvetenskaplig metod ÖVER!!
Eller ja, jag hoppas det, har skickat in allt som ska skickas in, sen kanske
man får tillbaka, men det hoppas jag verkligen inte, nu vill jag lägga denna
pina bakom mig och hoppa in i nästa kurs, som låter lite roligare!

I lördags gjorde vi inte mycket, åkte till min mor och hon sydde svamp bob gardiner
till Milos rum (Jag hatar svamp Bob, världens tråkigaste svamp) och jag sydde
till vårt vardagsrum, två kappor, och det blev såå bra!

Söndagen var vi till Iggesund på julgransplundring, det var en clown där som var ganska
löjlig men barnen tyckte han var rolig, sen blev det dans, jag skyllde på att nu har jag dansat
i två år, nu är det din tur, så det blev Rickard som hoppade små grodorna..hihi...
Sen var det dags för film nere på bion, åhh det var spännande, första gången för Milo.
sen fick han en godispåse av tomten! Vi skulle ha åkt till Mellanbyn efteråt men vi
orkade inte, Milo var trött och vi måsta ju hem och laga mat med, men det blir ju fler gånger!

Nu är Milleman på dagis, känns lite märkligt då jag blev klar för ett par timmar sen och nu bara
hänger här, så det blir nog tidig hämtning! Bubbasen, men han tycker ju verkligen att det är superkul
att vara på dagis och han är ju där så sällan ändå!


Fick nyss SMS att kameran ligger på Evas kiosk! Snabb leverans...måste skicka iväg Rickard att hämta den
innan han åker och jobbar, han som står på den så jag får inte hämta! :(

Nu ska jag vila i tystnaden!

Tjing

Kommentarer
Postat av: von walter

hoppas du filmade Rickard då han dansade, vore sååå roligt att se

2009-01-13 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0