Ojoj

Tack för all grattis!!

Bilen styrde mot Gävle igår, lite nervös var man väl, men jag har ju precis gjort
detta, så det var inte så farligt och jag visste ju att i alla fall en jag känner till
skulle vara där.

Vi blev inkastade direkt i skolarbetet, och idag har vi suttit hela dagen på CUL
för att i morgon ha seminarie om det, pust...sen är det bara att tuta och köra
igen, har massor att göra nu! Dessutom är det 5 dagar i Gävle på en två veckors
period..lite vääl mycket tycker jag!

MEN, skitakul är det!

Och jag håller på att planera barnkalas för fulla muggar, hade inte tänkt att ha det
i år men vi ångrade oss, klart lillbus ska ha kalas! 3 år, kan inte fatta, min lilla, lilla
kille är hela 3 år på söndag! Känns som igår de la upp en varm liten bebis på magen,
åhh va gott han luktade, och så liten, pyttepytt va han, kommer nog alltid kännas
som igår, för hur det än är så är det det största som hänt, det bästa....inget toppar det!

♥Min älskade pojke!♥

Nu ska jag kalasplanera vidare

So long!

Tjo

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej där!!

Kom du in på Ssk eller vadå? känner att jag inte riktigt hinner med nu?

Grattis till dig iaf!!

Kramen

2009-01-22 @ 12:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0