Hur mycket ska man tåla?

Sån jäkla uppförsbacke vi cyklar i nu....orkar inge mera....bara motgångar hela tiden, är det inte det ena så är det det andra. Orkar jag hela vägen eller kommer jag krascha på vägen upp?

Idag har banken bestämt att Milo inte ska få bli storebror, inte kom det som en överaskning direkt men hade önskat lite förståelse och överseende eftersom vi inte frågar efter en miljon....i bankens värld är 34 000:- en droppe i havet, men för oss finns inte de pengarna just nu, och eftersom vi är totalt handikappade på att göra barn och sjukvården tycker att det ska kosta pengar för oss handikappade att få barn så känns detta som ett skämt, ett dumt, idiotiskt skämt. Jag får INTE hjälp med mitt "handikapp" om jag inte har 34 000:-...tror de inte att jag hellre hade haft ett amputerat ben, då hade jag ialla fall fått gratis vård. Trots att jag känner mig amputerad så får jag bekosta behandling själv....

Dålig dag helt enkelt, inte varje dag man storbölar med en bankman i andra änden av linjen...

Känner mig så himla dålig, det är ju i grund och botten mig det är fel på och det kan inte ändras...

Kanske ska lyda Fru Erikssons råd att starta insamlingen "Ge Milo ett syskon", men det känns så desperat, fast det är nog det jag är också. Jag känner mig så maktlös mot alla bestämmelser, jag kan bara nicka, kan inte göra mera....

Ja...ganska bajsigt...

Kommentarer
Postat av: Mommo

Har inga tröstande ord att ge..Jag kan bara hålla med, men hoppas att det finns en lösning på nått vis..Älskar er, Kram..

2009-07-28 @ 20:44:09
Postat av: Sussa

Finns här.. Ring om du vill prata.. Kan bidra till insamlingen såklart. Är såna här ggr man önskade att man hade så ni kunde låna hela beloppet av oss... KRAM!!

2009-07-28 @ 21:43:39
Postat av: Anonym

Önskar jag kunde hjälpa er på något sätt. Hoppas för er skull att den där nerförsbacken kommer bakom krönet snart. Kram

2009-07-28 @ 22:06:07
Postat av: Malin Bodell

Det var jag som skrev alldeles nyss...

2009-07-28 @ 22:06:57
Postat av: Mallan

Jag önskar jag hade 34 000 jag kunde låna er. Hade inte tvekat en sekund.

Helt värdelöst!

Det handlar ju inte om en miljon som sagt.

Kram till er

2009-07-29 @ 00:35:54
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Joanna

men älskade du!! Hör av dig om du vill prata och lätta ditt hjärta!! Älskar Dig!!!! Kram

2009-07-29 @ 09:03:14
Postat av: Anonym

BAJSBANK!!!

Har du pratat m bara en bank? Om du har det så prova med flera!!! finns massor m banker, så gjorde jag när jag inte inte köpa huset själv och tillslut nappade en annan bank.

Bättre å vara föräldraledig än arbetslös när man söker också av nån anledning.



Hoppet är det sista som lämnar människan.

Kämpa på Anna, jag vet att du nfixar det och att du orkar!!!!

Det kommer att bli bra, jag VET det

2009-07-29 @ 11:09:54
Postat av: Maria Vestin

Det är helt jävla otroligt...gå till en annan bank det är klart att ni måste få låna 34 000 kr...på nått sätt kommer det att bli bra. Även fast allt känns hopplöst så får man inte sluta tro och hoppas det kommer att bli bra, jag finns här om du vill. Kram

2009-07-29 @ 16:51:04
Postat av: JessicaB

Anna! Stackare, kan inget annat säga. Men ge inte upp hoppet. Klart Milo ska bli storebror! Som andra säger, gå till en annan bank el hugg en på nätet, vissa har inte så ofantligt hög ränta och summan är ju inte helt omöjlig att betala tillbaka snabbare än lånet du lägger det på ellerhur? Se dig omkring på nätet och skit i rykten om dom bankerna, läs på istället så ska du se att du hittar en bra.

Hoppas allt löser sig för er.

Kram

(Du saknas på jobbet btw)



2009-07-31 @ 16:26:26
URL: http://bodellskan.blogg.se/
Postat av: Bonus

Morrrrrrr!! Kan dom inte fatta att vi vill bli bonusar igen!? Jag stämmer in i övriga här, jag kan bidra med det lilla jag kan, och banken ta sej där bak! Jag förstår fullt och fast din frustation. Även om min längtan efter ett barn till har försvunnit. (även om jag någonstans ibland kan känna saknaden) Men vi som är handikappade på detta vis, får väldigt lite förståelse! Upp till kamp!!!

2009-08-04 @ 16:34:04
URL: http://lillehem.weebly.com
Postat av: Bonus

Glömde säga att jag älskar er och önskar er allt gott i livet!! KRAMMMMMM

2009-08-04 @ 16:35:30
URL: http://lillehem.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0