Sagt och gjort!

Nu lämnar smyckena denna blogg och flyttar till www.namnsmycke.blogg.se
Så bloggen om mitt liv som mamma, fru och studerande kan fortsätta
som vanligt. Nu hoppas jag ni favoriserar namnsmycke bloggen och kikar
in där ibland!

AK, kolla in den bloggen, Miranda fungerade alldeles ypperligt! :)



Idag har jag i alla fall haft en skitdag på jobbet, varför kan jag inte gå in
på såklart, men finns det något jag HATAR så är det bitterhet, och låta
det gå ut över en annan är rent ut sagt förjävligt....och i morgon är det
samma visa igen, och inte bara en gång utan TVÅ gånger! Men sen
ska jag vara ledig i 3 hela dagar, längtar!!!

Ha det bra alla!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0