Måndag

I dag har jag vart "ledig", jag och Milo åkte till stan för att ombesikta bilen som Rickard nu fixat,
det visade sig att dom hade lunchstängt så vi tog en lunch på Mc donalds och kikade lite på
Dollar, sen var det dags, inte ett dugg nervös var jag eftersom Rickard lagat bilen nu...

....ändå säger besikningsmannen, "men ni har ju inte bytt bromsklossarna"...ehhh, där står jag
som ett frågetecken, jag visste ju att han bytt dem. Så lite halvargt ringde jag till min käre make
och frågar varför han inte bytt dem, men det hade han sa han...jag lite argare läste då upp
besikningslappen "bak, vänster bromsbelägg, dåliga..." Det blev helt tyst i luren....
"jag bytte fram" kom tillslut ut....suck...så nu har vi ännu en ombesikningstid, men skam den som ger sig!

Sen åkte jag och Mille och storhandlade på Lidl ( i know...why??), vilket bestyr alltså, alla varor
upp på bandet, alla varor ner tillbaka till vagnen och sen packas ner i kassar...gaaah, och
inte har dom allt heller så vi måsta åka till en annan butik och handla resten.

Vi åkte förbi Forsa en sväng på väg hem och hälsade på Moa med barnen, dom kommer
få himla mysigt när de är klara med renoveringarna, och vilken härlig baksida!

Vi var hemma lagomt till att laga middag, och idag blev det Pizza a´la LCHF, inte så tokigt,
men ganska "äggigt"!

Nu ska jag kolla på ett nerladdat avsnitt av days, i looove dramatik...hehe

Kraam

GLÖM inte att ni måste maila om ni vill ha lösen, jag kan ju inte direkt lägga ut det här på bloggen, då blir det ganska lönlöst att lösenordsskydda :):)

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmmm, jag tror du kan min mailadress...

Kramar till er å lille mommos prinsen..

2009-06-15 @ 21:30:01
Postat av: von walter

Bra jobbat av herr Modin

2009-06-16 @ 09:45:13
Postat av: nadia

rätt givet att du slänger lösenordet till mig på msn när den sagen kommer... antar att dte är onödigt att påpeka att jag vill ha det :P

2009-06-19 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0