Sommar och regn...

...jag frågar mig återigen.." VAD gör man i detta land"

Nu är jag ledig i 2 dagar, sen jobb till helgen..känner att jag behöver vara lite ledig med min familj och hinna ikapp med min vardag, men vi måste juh även betala räkningar, och med en inkomst är det ganska viktigt att jobba när tillfälle ges, SÅ det är bara att bita i det sura äpplet!

Jaja, nog med tycka synd om Anna, det är faktiskt roligt också, konstigt nog är det lite hjärnvila att gå till jobbet och göra det man ska...behöver inte tänka på skolan, alla tentor, uppgifter..utan när man kommer hem är man ledig!!

Dagarna går och jag ser fram emot hösten med skräckblandad förtjusning, är såå himla rädd, men vill vara där nu, hösten brukar var en grå trist deprimerande årstid för mig, och jag är så rädd att det kommer förstärkas ännu mer, då finns det en risk att det kommer männsikor och sätter på mig en fin vit jacka som man knyter bak.
MEN hösten kan också bli en vacker årstid som lyser på mig och min familj!! Usch...jag är så rädd..rädd för mina egna känslor...hur ska jag kunna tackla det värsta som kan hända..hur kommer jag kunna resa mig efter det och fortsätta orka?

herregud vilket deppigt inlägg detta blev..men är rätt så deppig idag också, vissa dagar är så, tur är att de flesta inte är det, så länge det finns mer positivitet än negativitet kommer jag acceptera mina downs.

Ha en bra kväll

Tjing


Kommentarer
Postat av: mommo..

Ja, vad gör man i detta land..Lever, äter, sover å jobbar..Sen får man vara lycklig de stunder solen behagar titta fram...Å till hösten, så får vi börkja tända lite ljus...Du har bara en deppig dag, imorgon lyser sölen över dig igen..Kram

2009-06-10 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0