Åter igen visar landstinget sin bästa sida!


Satt hemma och väntade samtal idag för svaret från DT:n,
skulle ringa mellan 14-17.
16.10 tittar jag på min mobiltelefon
och ser att jag har missat samtal 15.10 som jag inte hört, de hade inte
lämnat något meddelande så jag vet inte ens vem det var, samt tycker jag
att sjukhuset ska ringa på hemtelefonen och kanske prova ringa igen,
ELLER om ingen svarar på mobilen ringa på hemtelefon istället! SUCK!

I morgon är jag i Gävle hela dagen och kommer inte kunna svara i mobilen
för de ringer tydligen inte hem till folk längre...annars är ju Rickard hemma och
kan ta ett meddelande....tror dom på allvar att inte man sitter hemma orolig
och väntar på svaret...gah...

Undra hur man ska ta det, tänkaren Anna i farten...tänker doktorn "äh det var inget allvarligt
så jag kan lika gärna ringa en annan dag" eller " jag vill ringa henne när jag har tid eftersom
jag vill prata länge med henne"??

Nu ska jag vila min hjärna och glo vidare!

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0