Men hinna...

Bloggen är inte min största prioritet nu direkt,
fattar inte hur jag ska hinna plugga in allt till
denna tenta, det är lixom " vart ska man börja".
nu har jag iofs redan börjat men det finns inget
slut....har idag suttit hela dagen på CUL med Moa,
javisst blev jag lite klokare men ännu mera stressad
över hur mycket det är....på tisdag smäller det...phu

Ja, det är väl det som upptar min tid nu, i huvudet
snurrar det konstiga medicinska termer hela tiden,
svåra konstiga ord...

MEN, onsdagen efter vankas det lite fest med socionomerna,
det ser jag fram emot, bara ta en djup pust och kunna andas
en kväll för sen kör det igång med DEL 2 av tentan, välkommen
till "aldrig ledig på 3 år", haha..näääää, det är jätteskoj, och det
är sååå rätt...trodde aldrig jag skulle känna så men det gör jag nu,
det enda jag vet att jag INTE vill jobba med är hjärtat och hjärnan,
och tur är väl det eftersom jag ska bli barnmorska, så jag ska
bli apduktig på kvinnors underliv..hahahha...

Med humorn på topp lägger jag ner detta för ikväll och vinkar av
min man som drar till Göteborg nu, för kurs som ska pågå en HEL dag,
så han är hemma igen om 24 timmar, ganska tråkigt....för han...

Tjinplong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0