NATT!! Gå å lägg dig!

...ja, jag ska, jag ska bara....

Surfat runt och kollat in lite roliga sidor,
var på jakt efter nån rolig sida med barnkläder,
jag är ju en stor "sucker" för roliga texter..

Hittade detta --->>
här!

   


Så dessa är på väg hem till min brevlåda! Tur att Milo inte kan läsa...
Fanns hur många roliga byxor som helst till små bebisar med roliga
texter i rumpan...men jag har ingen bebis hos mig men sidan är
favoriserad om den dagen kommer... :)

Nu ska jag väl masa mig upp till sängen som skriker " GÅ och lägg dig, DU ska upp tidigt"

Kram å tjing


Kommentarer
Postat av: von walter

haha vilka roliga tröjor. Verkar finnas hur många sidor som hellst med roliga barnkläder

2009-03-23 @ 09:16:16
Postat av: j

Hihi vilka tuffa tröjor.. vad gick dem loss på? Tänker på dig kramar

2009-03-23 @ 18:18:18
URL: http://lillamini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0