Pengar gör människor lyckligare!

Ja iaf enligt min åsikt!
Vem skulle inte bli lycklig av att ha
-Ett fint renoverat, kanske nybyggt hus
-En lång skön utlandsvistelse ett par gånger per år
-En ny fin, säker bil
-Fina kläder i garderoberna

and so on.....

Nu kanske jag inte behöver vara stenrik men det skulle
kännas gött att kunna göra vad man vill utan att kontot
gapar tomt strax innan löning/csn!

Jag tror inte man kan köpa kärlek och vänner, men jag har
så goda vänner och en bra man så pengar för mig skulle
bara innebära lite lyx i vardagen...


MEN, vi har ett fint hus, mat på bordet, hela och rena kläder
på kroppen, kärlek och ett underbart socialt nätverk, det är
betydligt fler än vad andra har, vad gör flera miljoner på
banken om man inte har det viktigaste i livet....sin älskade familj
och vänner!!


Nu ska jag gå och knoppa, ska befinna mig på CUL 09.00
i morgon och ska gå därifrån och kunna ALLT...haha, i wish...

Tjin hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0