Speciell

Idag är det en speciell dag som jag inte vill gå oförglömd förbi, en dag som bara jag och Rickard bryr oss om och en dag som inte blev den dag vi ville att den skulle bli, i alla fall vill jag berätta att jag inte glömt, det finns i mig...jämt, varje dag! Och alldeles speciellt just idag.

Idag ringde Rickard från jobbet och sa att han bara skulle träna (ja jobbigt jobb) klart och sen komma hem, typ en timme senare fick jag ett samtal "Öhh, hej, jag är på akuten", jaha! Han hade lyft skrot och när han skulle lägga ner en 20 kilos hantel så hamnade fingret i mellan så fingertoppen hängde i en skinnflisa. så det blev 7 stygn, massa värktabletter, krossat finger och två veckors sjukskrivning som han kom hem med idag. Så kan det gå när man vill bli stor och stark!!

Hej svej

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men Gaaaah, det låter ont!

Hälsa så mkt!

Kramar!

2009-03-05 @ 22:42:09
Postat av: Jenny Johrin

Aj aj aj, jag blåser allt vad jag kan på håll för att lindra värken. Hälsa så gott.



Massor av kramar!!

2009-03-06 @ 05:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0