Fint..i allt ofina

Det är väl ingen överaskning för er som läser att vi har svårt att få barn, att jag lider av syndromet PCO.

Vi fick kämpa för att få ha vår Milo hos oss med olika behandlingar,
tabletter, sprutor...men han kom!! Och vilken lycka!

Nu till det här med sekundär barnlöshet, som inte är en lika accepterad sorg,
vi ska ju liksom vara glad för det vi har, som om vi INTE är det, vi är bara
en ofrivilligt mindre familj än vad vi önskar, och på många sätt så
är denna sorg större än den första, för vi vet vad vi får, vi vet känslan
av ett positivt gravtest, vi har kännt sparkarna i magen och vi har fått
upp vår son på magen....och att acceptera att det kanske inte kommer
hända igen är svårt, om inte omöjligt!!

MEN jag hittade denna länk och jag skulle vilja att ni tittade på den,
och kanske får en känsla av hur det kan vara, en viss förståelse!!

http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html

Ha en underbar söndag älskade vänner

Glöm inte hur tacksam jag är att jag har min älskade son,
och såklart så finns han och stödjer mer än han vet i denna
kamp, han är meningen med livet helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: mommo

Har inga bra ord...Kan bara säga att jag älskar er, just för att ni är ni...Kram...

2009-05-10 @ 17:32:44
Postat av: Maria Vestin

...snyft...snyft, tårarna rinner, känslig är man otroligt vacker med sorglig sida...det är svårt att förstå även fast man försöker. Jag finns här och det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra och det vet du...Kram

2009-05-11 @ 11:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0