Hej hej

Ja, nu är det 1 vecka och 1 dag till sista tentan och SOMMARLO.....eller ehh, nej just jag, jag ska ju jobba hela sommaren lång...suck...skulle bara vilja vara ledig, om så bara för en vecka och bara samla lite krafter inför vad som komma skall, och en ny termin till hösten. MEN vi har ju ett jättebra riksdagsparti i Sverige nu som bestämmt att vi stackars studenter har så lite pengar hela läsåret att vi måste ut och jobba på sommarn så vi kan må bra och få lite mera pengar *ironi*...

I helgen ska jag iaf ta en break och åka till Skrotten med Suss, Fredrik och Ellabella...men jag måste nog smuggla med mig lite, bara lite plugg annars kommer jag ha asångest och inte kunna slappna av alls, visst är det väl konstigt!

Nu har jag bara tråkigt, har gjort klart det jag skulle idag, och sitter här som en dönick, för nåde mig om jag avgår mitt skolschema och gör lite så jag hamnar lite före, för då kan man ju bli mobbad och kallad plugghäst och det har jag ju ingen lust med direkt. Jag ÄR och FÖRBLIR ett C barn, och det är jag nöjd med, för det betyder ju att jag inte lägger ner all ledig tid till att plugga!

Igår var jag, Milo, Nadia och Tula på cirkus, det var ok, hade hoppats på lite mera udda djur, jag hade ju faktiskt lovat en elefant, men det dög med hästar, hundar och katter också för Milo, men en elefant hade ju vart spännande också!
Min mobil var ute på tur också, märkte i pausen att mobben var borta, kom på då att jag lagt den på biltaket när jg väntade på Nadia, Shit...så jag var helt inställd på att den hade ramlat av taket när jag åkte och att den låg i händerna på en oärlig typ, men när cirkusen var slut typ3 timmar senare så låg den fins där på biltaket kvar, med 7 missade samtal, så Milos ljuva stämma "björnen sover" hade låtit över parkeringen..hha..

Jaja, nu ska jag göra något!

Hej svej
 

Kommentarer
Postat av: nadia

Ja det var ju helt galet att den låg kvar :D

Och jag kan ju inte göra annat än att ålla med om att det ska bli underbart att jobba hela sommaren :p

2009-05-28 @ 17:14:11
URL: http://nadia81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0