Life goes on

Gillar uttrycket:

"Din största sorg är inte större än min största sorg"

Sorg går inte att jämföra...

Jag är inte döende så ni vet, jag och Rickard har det bra, vi ska inte skiljas, Milo mår som den prins han är.

Jag kommer att berätta, men just nu måste jag inse först, så jag har funnit en viss acceptans,
om det nu går att hitta det, men jag kämpar vidare, vad ska man annars göra liksom?
Det är bara inte prima liv just nu, och för vissa kanske det är en småsak och för mig
är det en grymt jobbig situation, och jag har ingen lust att mötas med "jaha var det bara det",
för det är inte "bara" för mig!

MEN ni ska få en uppdatering om annats som händer i mitt liv också såklart, det finns solglimtar, jag lovar ;)

Jag klarade läkemedelsräkningen, ASskönt, den var jag lite rädd för. Klarade även hela Fysiologi och
Anatomi kursen, med ett fint C! Skrev även tenta i dag, och jag hoppas den gick bra också, annars
blir jag nog lite ledsen...

Träffade Nadjis idag, alldeles för sällan nu när vi inte är klassmates, men vi tar dom chanser som ges,
trivs himla bra i hennes sällskap!

Jag bjussar till och med på lite pics...



Min son somnar gärna på golv som ni märkt....här gav han upp när jag
och Anneli bara pratade vuxenprat...



Provsitter morfars Cheva!



Åke var på besök......



........detta är Åkes mamma....bästa Tessan...



Detta är Anneli och Christers lilla bäs som kommer ha en extramamma
som heter duga...söt va!!



Milo in transformation...gissa vem han ska bli...



Trodde ni något annat...the amazing spiderman...



mannen min har precis åkt in på sjukhuset, han har vart lite drumlig
på crossen, antingen bara en sträckt muskel eller ett brutet revben,
hoppas att det går bra för han i alla fall!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: myran

Bra Anna med lite uppdatering, jag anar vad det kan vara men håller det för mej själv tills du vill berätta... Du verkar ha valt rätt utbildning med tanke att det går så bra för dig. DUKTIGT ANNA!

kram

2009-05-21 @ 12:12:44
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tänker på er!

2009-05-22 @ 13:25:13
Postat av: Nadia

Trivs himmla bra i ditt sällskap oxå gumz! :) Ska bli kul att träffa er ikväll. Kram. (och håller med ovanstående talare, så kul att det går bra på sjuksköterske och att du hittade rätt när du vade om. DU ÄR DUKTIG. Och nu gör du DIN grej) Om jag bara vore klar med dessa förbannade juridik kurser, så jag fick göra min igen oxå :p Bläää :p

2009-05-27 @ 13:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0