Bläää

Gu va less jag är, urk...

Nu väntas två turer till Gävle, två dagar i rad,
och båda turerna handlar om 30 min...Visst jag
har bott i Gävle och åkt den vägen en triljard
gånger, det är just DÄRFÖR det är sååå aptråkigt.

Och anledningarna jag överhuvudtaget åker
är också aptråkigt vilket gör det mer aptråkigt
än någonsin..

SÅ, har jag klagat färdigt?? Inte en chans...jag ska klaga
så ögonen trillar ur ansiktet på er, eller tills ni själv väljer
att sluta läsa, sen kan jag ju hoppas att min make hinner
läsa detta så hans samvete väljer att följa sin liiiidande
fru....jag liiiider Rickard...verkliiigen....

Ja, jag har faktiskt inget annat att berätta...skitbilshelvetesresor...

hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0