Onsdag hela dan...

Kanske ska slänga in ett blogginlägg nu innan jag ska iväg
på seminarie på eftermiddagen!

Varför har jag blivit så dålig att blogga?? Vette faan,
känns som att ni inte är så intresserad av vad jag
har ätit till middag, eller vad jag gjort i skolan...för det
är ju bara det som händer just nu..

Fick träffa lilla Siri i måndags, åhhh gud va härligt det var
att hålla henne i armarna, känns så overkligt att nu är
hon här liksom, och vi är så glada allihopa!!

Sötisar!

Snart November, och vad jag tycker om det är bläääääääääääää....

Vill inte ha vinter, vill inte ha snö, vill inte ha kyla.....

Nä, jag måste flytta, finns inge annat, jag kan ju inte ha ångest/panik varje höst! Vill ha värme och sol, Fast de månader som är helt klart sämst är Jan-Feb-Mars (med undantag för den 25 januari såklart) då är det ju så där kallt att näsan klibbar ihop och stora immoln när man andas, hua..fy, usch...för att inte prata om att skrapa bilrutor, ni vet när det sitter så hårt på rutan att det bara INTE går bort....

Nu ska jag inte klaga nå mer över det, bara att ta det som en man? Kvinna?

Kanske man skulle plocka lite i hemmet innan det är dags att fara.

Kram och ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0