Skithöst

Inte nog med att man måste se de vackra gröna bladen ruttna och ramla av träden, eller börja skrapa de förbannade bilrutorna på morgonen, för att inte prata om mörkret, så måste man varje skithöst gå och bli förkyld, som om man inte är deppad nog!!!! Måste jag berätta att jag inte gillar hösten???

Ja, så jag missar mina två sista dagar på praktiken pga denna förkylning och det känns riktigt tråkigt, det är två viktiga dagar då jag lär mig massor!!! På måndag är det skolbänken som gäller igen och det känns väl sisådär, har ingen som hellst lust med det nu när man fått smak på yrket, men jag kan väl knappast påstå att jag är fulllärd så det är bara att stå ut i ett par år (läs 4,5) till innan man är klar barnmorska, och det betyder att min lillskit kommer vara hela 8 år när jag är klar, huga!!

O herregud, jag nyser så tårarna sprutar...det finns inget slut på snorfloden...och när kommer smaken och hörseln tillbaka??

Nä, men jag lever och har det i övrigt helt ok, går igenom det mest påfrestande jag någonsin gått igenom, men det som inte dödar stärker, eller hur!?



Tack och gokväll


Kommentarer
Postat av: mommo

Krya på dig....

2009-10-02 @ 12:27:43
Postat av: Marre

Håller med dig hösten är trikig.. men då kommer snart vintern och den är mysig

2009-10-04 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0