Skallebank

Gick hem i fredags från praktiken med huvudvärk och den har ännu inte gått över! Lddar ju inför en praktikvecka som innebär att jag kommer vara där 6 dagar av 7. Och man vill ju må bra om man ska kunna lära sig något!

I alla fall har jag så himla roligt på praktiken och jag lär mig MASSOR, vilket är ganska bra..haha..
Jag har tagit ett venprov (från en uska men ändå), jag har gett massor med subcutan sprutor (i underhusfettet). Nu ska jag bara lära mig sätta PVK, det känns mest nervöst av allt...

I helgen har vi inte gjort så himla mycket faktiskt, jag och mor var på en liten shopping runda i lördags och på kvällen kom Sus med familj och käkade och hade det mysigt. Idag har jag och lilleman vart ut en sväng till lotten och slappat lite med Carola och Niklas, nice! Lugn och skön helg, vilket var ganska bra eftersom huvudet ständigt gjort sig påminnt.

Nä, nu ska jag lägga mig till rätta i soffan och se hur länge man orkar..

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0