Måndag

Måndagmorgon, och jag väntar på att gå till dagis med Milo
för att sen blåsa till Gävle för metodövning på eftermiddagen.

Jag har NOLL inspiration till något...är bara så less på allt,
inget går som jag vill, bara massa motgångar hela, hela tiden.
Skulle vara gött med lite medlut ett tag om så bara för
en dag.

Brukar kalla mig för det genetiska misstaget i familjen,
och nu känns det ännu tydligare....

Bla...*ruskar av mig lite bitterhet*

Milo var och tittade på sin STORA idol Amy Diamond
i lördags, han var ju helt lyrisk...ska lägga in bilder
sen. När det var dags för signering så sprang han raka
vägen fram och gav henne en stor kram, Amy blev alldeles
paff ;) Men sen blev han så generad så han vågade inte
gå fram igen, så jag fick inget kort på de två tillsammans,
men han har ju en signerad skiva, och det är inte fy skam
om man är 4 år!!

Nu ska jag dyka in i garderoberna och hitta kläder till både
mig och Milo...

Ha de

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0