Onsdag, 1 vecka och 2 dagar senare!

Känns som jag lever i en bubbla,
och våga inte ens tänka tanken att
göra så den spricker, för just nu vill
jag stanna här i min bubbla och låtsas att
allt är bra.

Standardfras:
Hur är det?
Jag:
Bra!

Tänk om jag skulle säga hur jag egentligen mår,
det är bara så enkelt att säga, bra...för då kan
man börja prata om något annat. Vill inte tänka
på det, eller rättare sagt, jag vågar inte tänka
på det, för då kanske min bubbla spricker, och
vad kommer att hända då?

Så detta är sanningen:

Standardfras: Hur mår du?
Jag: SKIT! Jag känner en enorm tomhet och hopplöshet.

MEN jag kommer fortsätta säga bra, för det är den enklaste utvägen....

Milo, min Milo, det är han som håller mig uppe, det är han sprider glädje, det är han som gör att jag orkar börja om, igen, och igen och igen....

Han är mitt solsken helt enkelt, jag är så otroligt lycklig över att han finns vid min sida, det är nu jag verkligen fattar vilket mirakel han är!!

Mitt solsken som just nu har vattkoppor, feber och förkylning...så han sprider mest åskmoln nu, så då måste jag vara hans solsken så han mår liiite bättre. :)

Nu tänker jag bara bjussa på bilder, och sluta häva ur mig en massa skit....jag sa ju det mr Winblad von Walter! ;)

Gullungar! Milo och Siri...även Rickard skymtas där bakom ;)



Provar mammas löshår! Förstår ni vad jag menar med att sorgerna glöms när man umgås med denna härliga unge!

Den här bjussar jag på...



Lycklig grabb på väg att träffa IDOLEN AMY DIAMOND!

Finn 1 fel!! (Tips inte tjej, och inte över 8 år)



Och här vi HENNE!

Tyvärr fick jag inget kort på dom tillsammans, han blev lite blyg efter han gett henne en bamsekram!



SötSiri!










Kan ni fatta att detta  bara är drygt 2 månader sen!!!

Nu är sandlådan fylld, studsmattan på plats och utemöblerna
har fått sig en putsning!

HÖRNI, DET ÄR VÅR!!!!

Hej Svej!


Kommentarer
Postat av: von walter

Bra att träningen gav resultat. Härligt med några bilder oxå. Hoppas att du snart kan svara att du mår bra och verkligen menar det Kram kram

2010-04-29 @ 08:22:23
Postat av: Sussa

Fina fina fina mirakel Milo! Vi älskar er och vi håller med Herr Von Walter, hoppas du snart kan få säga att du mår bra och mena det!! Vi finns här, i lilla Igget... Puss på dig AnnaPanna!

2010-04-29 @ 10:53:35
URL: http://ellasmammasussa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0