10,11, 12:e December

Dag 01 - Om mig
Dag 02 – En länk
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – En länk
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min tro
Dag 09 – Mina bloggfavoriter
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – I min handväska
Dag 12 – En länk
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Min första kyss
Dag 15 – En länk
Dag 16 – Detta ångrar jag
Dag 17 – En länk
Dag 18 – Det här upprör mig
Dag 19 – Det här får mig att må bättre
Dag 20 – En länk
Dag 21 – Min första kärlek
Dag 22 – Min favoritplats
Dag 23 – Det här hade jag på mig idag
Dag 24 – En län

10. MINA SYSKON
Jag har en storebror som heter Daniel, 32 år.

Han hyr ett litet hus, är "singel" efter ett 11 årigt förhållande. Daniel är nog den mest tjuriga person jag känner, han tände på alla cylindrar på en gång, MEN han har ett hjärta av guld, och ett känsligt sådant. Daniel är en teknikbög, han gilar dyra saker, och han vill hellst äga alla nya saker som kommer ut på marknaden. Hans kläder ska också hellst ha ett dyrt märke på sig! Han är väl lite av mammas gosse, och han har bra kontakt med familjen, och då pratar vi om den närmaste familjen...släkten i övrigt har han knappt koll på namnen! Han kör lastbil, fast han egentligen skulle kunnat bli hjärnkirurg, för han har ett fotografiskt minne, har väldigt lätt att lära sig saker. Trots det gick han ut med ett slutbetyg som innehöll mest en massa streck! Ja, Daniel är en bra kille, väldigt snäll och ödmjuk, och han går att övertala till nästan allt, vilket lillsyrran utnyttjar till max!!

Jag har även en bonusbrorsa, egentligen min kusin, han heter Tomas. Han bor i Umeå med Therese och sina två döttrar. Detta är också en väldigt snäll människa. Han jobbar på volvo, och har gjort det i massvis med år. Det som är synd är att vi träffas väldigt sällan, men det betyder inte att jag tycker jättemycket om Tomas, för han är en bra kille!!

11. I MIN HANDVÄSKA
Där finns förutom en massa kvitton och skit ALLTID, min plånbok, min mobil, min almanacka och ett läppglans. Ofta hittar man också en massa skolpapper! Ja, minst två pennor finns också i min väska!

12. EN LÄNK



alltså detta är ju så kul så man skrattar sig tokig!! Ni måste bara se detta om ni inte sett det, och med ljud, det är viktigt att ni har ljudet på!!

SÅ, nu är jag ikapp! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0