Vill ha!

Jag tävlar om denna inne hos http://englasshowroom.com/2010/12/14/tavling-philips-lumea/

Lumea IPL-hårborttagningssystem
Lumea använder sig av en teknik där ljusvågor förhindrar återväxten av hår!


Jag lider ju som sagt av syndromet PCO,
som får en lika hårig som en belgian blue ko.
Har mer av hormonet testosteron än andra tjejer,
men muskler bygger jag som en man, och andra grejer.

Eftersom PCO gör att andra syndrom står i centrum,
så klagar jag inte över mina håriga ben, för då känner jag mig ganska dum.
Men nu kan jag ju vinna denna utomordentliga lilla sak,
kanske jag kan se ett slut på all denna vax och rak?

Stopp i vasken av allt kroppshår,
är kanske ett minne blott, jag fäller en tår...
Att slippa ett alla mina symtom en stund,
ägglossningsproblem, hårväxt och att vara rund.

Snälla Engla, som jultomten där,
gjorde att jag blev så kär.
I denna lilla Lumeagrej,
gör mig till en lycklig tjej!!!

Kram kram från mig!








Jag lider ju av PCO, som ni vet. Och PCO medför extra hårväxt, och inte bara
på huvudet om ni förstår vad jag menar! Jag rakar benen som en galning, men det hjälper inte...jag måste raka benen två gånger om dagen för att hålla dem blanka och fina.

Med Pco så har man mer testosteron i kroppen och mindre östrogen, och detta medför då, mer och generande hårväxt, överallt där män kan få hår alltså. Jag har några ynka hårstrån jag får noppa på hakan ;)) Men mitt största problem är benen, bikinilinjen och under armarna. TÄNK vilken lycka att få rådo bot på dessa hårstrån!!

Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0