Nyårslista

1. Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
Ja, varit på förlossningen och sett massor med nya liv komma till världen.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2010?
Jenny J fick en Wendela i April. Erika L fick en Ella i Juli. Anna-Karin fick en Wilmer i Juli. Ante och Lisa fick en Eddie i September (Glömt nån?)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack gode gud
5. Vilka länder besökte du?
Har inte satt min fot utanför gränserna iår....
6. Är det något du saknar 2010 som du vill ha år 2011?
En lillebror/syster till Milo
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid minnas?
16 April....
8. Vilken var din största framgång 2010?
Att jag klarat av 15 veckors praktik med högsta betyg
9. Största misstaget?
Man lär sig av misstag, och det har varit många....
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nee, inte mer krämpor än vanligt!
11. Bästa köpet?
Oj....har inte köpt något speciellt, har inte vart det bästa året med fett konto direkt
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Inredningsgrejer...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, glädjen i ett positivt gravtest gå inte att förklara. Och Milo gör mig lycklig vaje dag :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna
15. Var du gladare eller ledsnare jämfört med andra år?
Ledsnare.....riktigt dåligt år
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Värdesätta tiden med Milo...
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
suttit i soffan ;)
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos oss. Grötfrukost hos pappa och Birgitta. Fick se Milos fantastiska glädje när han fick sitt Nintendo Dsi
19. Blev du kär i år?
Inte mer än vanligt
20. Hur många one night stands?
Typ 200...haha..NÄ, såklart INGA!
21. Favoritprogram på TV?
Cougar town
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nee
23. Bästa boken du läste 2010?
Illustrerad Farmakologi....eller nej, kanske inte...bara läst kurslitteratur tyvärr...
24. Största musikaliska upptäckten?
För mig ny är Rascall Flatts, mååånga bra låtar som jag nyligen upptäckt
25. Något du önskade dig och fick?
Inte det jag önskade mig mest av allt fick jag...har jag inte haft några önskningar direkt...
26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja tyvärr! Och min rosa bubbla lyste med sin frånvaro på min 30 års dag ;))
27. Årets bästa film?
Avatar
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade hemma med familjen. Fick en utekväll med goda vänner och en shoppingdag i Birsta
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Såklart! Mer pengar på kontot, en utlandsresa hade suttit fint och en liten bebis.
30. Hur skulle du beskriva din stil 2010?
Leggings och tunika
31. Vad fick dig att må bra?
Att se Milo växa och utvecklas.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
???
33. Vem saknade du?
Vänner som man aldrig hinner se.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Alla handledare på mina praktiker.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Eddie föddes i september =)

2011-01-06 @ 13:51:06
Postat av: Jag

Men Lisa, såklart sötnosen Eddie! :)Skyller på att jag skrev inlägget kl 01 på natten :)) Kram på er

2011-01-08 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0