Allt på en gång

Jo visst, mamma opererar ryggen, samma dag får jag reda på att jag har stor risk att få cancer, dagen efter så går Rickards morfar bort... Vi har massor med arbete kvar på uppsatsen.. Det är jobbigt, har inte tid men hellst av allt vill jag bara krypa upp i soffan med mina killar och kramas, varför ska det alltid vara så svårt?? Nu ska jag brottas med beslutet att ta bort mina bröst och mina äggstockar samtidigt som jag inte vill ge upp drömmen om ett syskon till Milo, men medicinerna som kan göra den drömmen sann är definitivt inte bra mot min kropp just nu...snacka om dilemma.. Men hälsan före allt såklart, jag stannar hellre kvar i livet med min familj i alla lägen.. Urk.. Hade verkligen hoppats att slippa detta, men man kan ju inte styra över generna..

Vill ni veta vad jag är bärare av så googla BRCA1

Nattinatt

Vila i frid käre morfar Allan <3


Kommentarer
Postat av: Helena

Älskade vän,,vet inte vad jag ska säga..

Jag finns här för dig alltid,det hoppas jag du vet

2011-10-04 @ 18:40:36
URL: http://helenahadell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0