Nu ska jag vända detta helvete till det positiva, för detta medför inte bara skit!! I och med att jag kommer ta bort tuttarna så kommer jag minska risken att få bröstcancer med hela 90%, alltså mindre än vad alla kvinnor har som risk, och det är ju jättebra! Eller hur!? Sen när det är dags att ta bort äggstockarna om några år så kommer jag att ta bort hela paketet där nere, för varför ska jag ha en livmoder om jag inte har några äggstockar? Detta gör att min förjävliga PCO med alla symton kommer försvinna med mina äggstockar = helt underbart!! Och självklar reducerar jag även riskerna att få cancer där nere till 0%....alltså är detta ganska bra! Ikväll är vi hos gudmor med familj, tittar på Idol och pratar skit (om er såklart) haha... Ha en fortsatt trevlig kväll tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0