Påsk

Glad påsk på er :)

Fredagen började dåligt men slutade bra då det var partaj med enångerspinglor! Kände mig dock seg då jag drabbats av en ond förkylning så jag avslutade kvällen relativt tidigt! Lördag och idag har vi mest varit hemma, käkat påskmat hos mamma, göttans :) ikväll åkte vi ut till vintergatan för att träffa fru Winblad von Walter med son, trevligt var det, köpte med några bingolotter med nit såklart ;)

I morgon är det tänkt att jag ska jobba.. Kan ju hoppas på det iaf, känner mig inte tokpigg direkt :(

Nu till ett jobbig sak med min make! Han är en soffsovare! Hur kan jag bota honom från det? Han sover 99% av nätterna på soffan, och har gjort i säkert 6-7 år, vilket har stört mig i lika många år... Och nu handlar det bara om en ful ovana... Sängen som är så skön! Jag skulle aldrig känna mig utvilad om jag alltid sov på soffan... Stör mig så in i Norden iaf!! Du, maken som också läser detta, vi har ett sovrum på övervåningen, i soffan tittar man på TV eller umgås!!

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0