Tre små dagar

Efter lämning på skolan så gick jag på en prommis till Borka bryggan och vände. Härligt!!

Tre pyttedagar kvar på kirurgen, ja i alla fall på schema rad, blir nog många pass där i fortsättningen ändå ;)

Jobbar hela helgen, lite tråkigt när man är sugen på att komma ut med vagnen, men sånt är livet ;)

Milos första dagar som skolkille har gått hur bra som helst! Oj va kul han tycker det är :) I går när jag hämtade honom så var han så glad så det kom tårar, han frågade om man kunde grina för att man var lycklig! Lillskruttplutt <3 Det som gjorde mitt mammahjärta gladast var att när jag väntade i hallen på honom så rusade han fram mitt bland alla kompisar och kramade och pussade mig :))

Stort grattis till Annika och Fredrik som idag blev förklarar igen, denna gång till en flicka! Och störst grattis till Albin som blivit storebror!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0