Sommaren är kort...

Halva sommaren har flugit bort, och jag längtar fortfarande efter solen, men det är ingen ide att klaga, moder natur gör ändå som hon vill ;) Är ledig idag och tog semester i morgon, väääldigt skööönt!!! Har börjat med att räkna kalorier och får inte överstiga 1000 kcal på en dag, bara under en period så bli inte galen! Idag tyckte jag att jag fuskat då jag åt tonfiskssallad till lunch och greksallad till middag ;) så då gick jag ut på en powerwalk de luxe och brände bort 480 kcal, då känns det ok igen ;) Klänning inför bröllopet är äntligen hittad, jobbigt att den var lite för stor och jag planerar att gå ner några kilon till men då får jag vända mig till grannen för att sy in den ;) inte mig emot ;) köper gärna en ny om det skulle vara så :) Nu hopp in i duschen Klääääm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0